Σάββατο 15 Μαρτίου 2008

Ετσι απλά,
χωρίς καμιά προειδοποίηση ήρθε.
Ξαφνικά, ενα υπέροχο πρωινό χωρίς ένα σημάδι.....
Η διάγνωση ήταν επιθετικός. Επρεπε να είχα χειρουργηθεί, χθές.
Ετσι είπε ο γιατρός.
Μήν έχοντας καθόλου χρόνο να το σκεφτώ,
μια και ο καρκίνος μεγάλωνε καλπάζωντας στο κορμί μου, έκανα ολική μαστεκτομή
μετά από δύο ημέρες, σε ιδιωτικό νοσοκομείο. Πού χρόνος για λίστες αναμονής στο δημόσιο........
Το πήρα καλά.
Επρεπε να συνεχίσω με αισιοδοξία, είχα μεγάλο αγώνα μπροστά μου.
Είχα φίλους να βασιστώ για ψυχολογική βοήθεια, και σύντροφο να στηριχθώ.
Αυτοί που αγαπούσα και πίστευα ότι θα μου στέκονταν στις δύσκολες στιγμές μου,
όπως τους στάθηκα όταν εκείνοι με χρειάστηκαν,
απομακρύνθηκαν.
Λές κι ο καρκίνος είναι μεταδοτικός και μπορεί να τον κολλήσεις κι από ενα απλό τηλεφώνημα..............
Τους συνχωρώ και τους αγαπάω, αλλά δεν τους θέλω στή ζωή μου.
Εχω ενα καθημερηνό αγώνα : να ζώ , να ζώ την κάθε μου στιγμή, την κάθε μου ώρα,
την κάθε μου ημέρα, και να απολαμβάνω το φώς του ουρανού,το απέραντο της θάλασσας, τον ήχο του νερού στο κορμί μου, το τιτίβισμα των πουλιών , το θρόισμα των φύλλων στα δέντρα, υπάρχουν τόσα υπέροχα πράγματα γύρω μας, μέσα μας, δίπλα μας......
το μόνο που μένει είναι να τα αφήσουμε να μας αγγίξουν!!!

14 σχόλια:

mystikaperasmata είπε...

Βασιλικη μου καλησπερα. Οι ανθρωποι ειμαστε περιεργα οντα. Οι πιο πολλοι αυτοκαταστροφικοι.
Σημασια τωρα για εσενα πιστευω οτι εχει ενα πραγμα. Να εισαι υγειης και να χαιρεσαι τη ζωη. Να τη πινεις στο ποτηρι. Αυτο εχει σημασια.
Καλως σε βρηκα.
:)

vasiliki είπε...

Καλώς όρισες Δημήτρη,
πιστέυω ότι τίποτε δεν γίνεται τυχαία στη ζωή μας.Ο καρκίνος μου έδωσε τη δύναμη να βάλω νέα πορεία στη ζωή μου,και να ζησω με απόλαυση την κάθε καινούργια μου μέρα.
Σε ευχαριστώ, να είσαι πάντα καλά!!!

Anadromos είπε...

"και να ζησω με απόλαυση την κάθε καινούργια μου μέρα"
σε ευχαριστω γι αυτά τα λόγια, εύχομαι πολλές πολλές απολαύσεις να έρθουν.
Να είσαι πολύ πολύ πολύ καλα.

vasiliki είπε...

οι απολαύσεις είναι πάντα μπροστά μας, αρκεί να θέλουμε πραγματικά να τις αγγίξουμε.......
πολλοί απο μας έχουμε να αντιμετωπίσουμε το φόβο του εαυτού μας,αν ξεπεράσουμε αυτό το φόβο,όλα έχουν μια άλλη οπτική: τη Δύναμη !!!

mystikaperasmata είπε...

Πανεμορφη η φωτογραφια σου Βασιλικη μου.
Την καλησπερα μου και φιλια!

vasiliki είπε...

καλησπέρα Δημήτρη,
σου εύχομαι ότι καλύτερο,κι επειδή σου άρεσε, ανέβασα κι άλλη.Τι λές?

mystikaperasmata είπε...

Τι λεω?
Καλοκαιρακι μου μυρισε. Ωραια φωτογραφια και αυτη.
Φανταζομαι οτι τα ποδια αυτα με την αλυσιδουλα στο ενα ειναι τα δικα σου.
:) Καπως ετσι κυλαω στις ξαπλωστρες με ενα ποτηρι βοτκα λεμονι διπλα.
Εισαι καλα?
Καλο μηνα να εχουμε.
Φιλια!

vasiliki είπε...

Ω...Ναι...Πως το περιμένω αυτό το καλοκαίρι...και μόνο να βλέπω τη θάλασσα, μου φτάνει!!!Κι ο μήνας καλός θα είναι για όλους μας, φτάνει να βλέπουμε τα πράγματα, από τη θετική τους πλευρά!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

mystikaperasmata είπε...

σε χαιρομαι Βασιλικη. μου αρεσει ο τροπος σου και οι σκεψεις σου οι θετικες.
καλησπερα!!!

mystikaperasmata είπε...

γεμισαν τα ματια μου πορτοκαλί :DDD
πολυ ωραια φωτογραφια.
την καλησπερα μου και τα φιλια μου.

reader είπε...

Βασιλική καλώς σε βρήκα! Καλή βδομάδα, με υγεία και χαρά!

vasiliki είπε...

Καλησπέρα, Δημήτρη.Το πορτοκαλί
είναι ενεργιακό χρώμα.Επιδρά θεραπευτικά στον οργανισμό μας!!!Μην σου πω και στην ψυχή μας!!!
Μετά απο όσα πέρασα,( κι ακόμα περνάω...τουλάχιστον τα δύσκολα έφυγαν!!!)δε θα μπορούσα να συνεχίσω τη Ζωή μου, αν δεν αντιμετωπίζω τα ΠΑΝΤΑ με την θετική τους πλευρά!Γιατί όλα έχουν κάτι θετικό.Ξέρεις είδα τον καρκίνο σαν ενα σημάδι, για αλλαγές στη ζωή μου.Και τις κάνω!!!Να έχεις ενα όμορφο βράδυ,φιλιά!!!

vasiliki είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Roadartist είπε...

Καλως σε βρηκα.
Μεγάλος και δύσκολος ο αγώνας σου φανταζομαι..Να εισαι καλα, και να συνεχιζεις παντα να ζεις με τοση αισιοδοξία.
Μεγάλο συν που ειχες φίλους να βασιστείς, αλλά και σύντροφο.
Τώρα για όσους χάθηκαν..τι να πω..αυτοί θα έχασαν σίγουρα!!!!
καλη κυριακη να εχεις και μια πολυ ομορφη εβδομαδα :)